Veuling-communiceert-met-het-communicatiemiddel-WhatsApp
 

Steeds meer luchtvaartmaatschappijen proberen het contact met passagiers makkelijker en persoonlijker te maken. De Spaanse prijsvechter Vueling komt nu met het communicatiemiddel WhatsApp. Dit zou het verschaffen en ontvangen van informatie makkelijker moeten maken. 

 

Informatie Vueling

Voorheen kreeg je de reisinformatie via andere communicatiekanalen zoals SMS of e-mail. Deze kanalen blijven nog steeds werken, maar er komt dus een nieuw kanaal bij: WhatsApp. Passagiers ontvangen via deze kanalen reisinformatie van luchtvaartmaatschappij Vueling. 

 

Mogelijkheden WhatsApp

Bij het communicatiemiddel WhatsApp is er meer mogelijk dan alleen het ontvangen van reisinformatie. Via WhatsApp kunnen passagiers namelijk ook hun stoel kiezen of hun vluchtgegevens wijzigen. Daarnaast geeft Vueling ook tips over de desbetreffende reisbestemming via de berichtendienst. 

 

Populariteit luchtvaartmaatschappijen

Steeds meer luchtvaartmaatschappijen kiezen voor de berichtendienst WhatsApp. Het communiceren via deze dienst is namelijk heel aangenaam voor klanten. Vueling is dan ook niet de eerste die hier gebruik van maakt. Transavia en KLM maken bijvoorbeeld ook al gebruik van de berichtendienst WhatsApp.

 
 
 

Over auteur

Veuling-communiceert-met-het-communicatiemiddel-WhatsApp
J.A.P. Kuijpers

Legal Advisor 

 
Deze site maakt gebruik van cookies. Door claim24.nl te gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid.    Accepteer