Wat doet Claim24?

Waarom kiezen voor Claim24?

Hoe kan ik een claim indienen?

Welke reisdocumenten heeft Claim24 nodig bij het indienen van een claim?

Hoe weet ik dat Claim24 mijn claim heeft ontvangen?

Hoe lang duurt het claimproces?

Wat is de betalingswijze van Claim24?

Hoe lang duurt het voordat Claim24 een claimbetaling doet?

Zijn er extra kosten verbonden als er een gerechtelijke procedure moet worden gestart?

Kan ik de acties volgen die Claim24 uitvoert zodat ik de voortgang van mijn claim weet?

Heb ik recht op compensatie als het instappen wordt geweigerd?

Heb ik recht op compensatie als de vlucht vertraagd is?

Heb ik recht op compensatie als de vlucht wordt geannuleerd?

Op hoeveel heb ik recht?

Krijg ik de compensatie voor een vertraagde/geannuleerde/overboekte vlucht als ik de door de luchtvaartmaatschappij aangeboden voucher al heb geaccepteerd?

Wat als de luchtvaartmaatschappij mij al compensatie heeft aangeboden?

Ik heb al hulp ontvangen van de luchtvaartmaatschappij (maaltijden, verfrissingen, hotelaccommodatie, enz.)? Kan ik in dit geval een vergoeding krijgen?

Kan ik een vergoeding krijgen als de luchtvaartmaatschappij me op de hoogte bracht van de annulering op dezelfde dag dat de vlucht had moeten vertrekken?

Kan ik een claim indienen voor een baby of een kind?

Krijg ik compensatie voor vluchten met low-cost bedrijven en/of chartervluchten?

Wat zijn de buitengewone omstandigheden waar de luchtvaartmaatschappijen geen controle over hebben?

Wat gebeurt er wanneer de luchtvaartmaatschappij mijn vordering tot schadevergoeding ten onrechte afwijst?

Vermelden luchtvaartmaatschappijen altijd een reden om een claim af te wijzen?

Ze hebben mijn vlucht geannuleerd en mijn geld teruggestort. Kan ik nog steeds claimen?

Wat is het recht 'om verzorgd te worden'?

Moet ik een Europese burger zijn om een claim in te dienen?

Hoe ver terug in de tijd kan ik een vergoeding krijgen?

Heeft de prijs van mijn ticket invloed op de compensatie?

Kan ik een claim indienen en een vergoeding krijgen als iemand anders mijn ticket heeft betaald?

Welke documenten moet ik verstrekken om te kunnen claimen?

Hoe stuur ik documentatie naar Claim24?

Welke persoonlijke gegevens heb je nodig om het vergoedingsproces te starten?

Kan ik een claimprocedure starten als ik mijn vliegticket verloren ben?

Wie moet documenten ondertekenen namens minderjarigen?

Welke documenten heb je nodig om mij te vertegenwoordigen als de vordering bij de rechtbank aanhangig wordt gemaakt?

Wat is het reserveringsnummer van de vlucht en waar kan ik het vinden?

Wat is boekingsreferentie en hoe kan ik het vinden?

Waarom vraag je mij om zoveel informatie?

Ik ondervind problemen bij het uploaden van documenten. Wat moet ik doen?

Wat gebeurt er met mijn documenten als je ze eenmaal hebt? Is het veilig?

Deel je mijn informatie met anderen?

Waarom moet ik een toewijzingsformulier ondertekenen?

Is er een mogelijkheid dat het koppelen van mijn e-mailaccount mijn veiligheid in gevaar kan brengen?

Kan ik de automatische importfunctie van mijn e-mail op elk moment verwijderen?

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Hoeveel kosten Claim24-diensten?

Hoe en wanneer ontvang ik mijn compensatie?

Hoeveel kost de bankoverschrijving?

In welke valuta zal ik mijn geld ontvangen?

Kan ik de bankgegevens van iemand anders geven, zoals een familielid of een vriend?

Waarom heb ik slechts de helft van de vergoeding ontvangen die ik dacht te ontvangen?

Wat als de luchtvaartmaatschappij aanbiedt om mij direct te betalen of een cheque te sturen?

Moet ik nog steeds betalen als de zaak voor de rechtbank verloren gaat?

Ben je nog steeds op zoek naar een antwoord?

Deze site maakt gebruik van cookies. Door claim24.nl te gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid.    Accepteer