Wat doet Claim24?

Waarom Claim24?

Wat zijn de kosten bij Claim24?

Hoe dien ik een claim in bij Claim24?

Waarom moet ik een volmacht tekenen?

Ik heb mijn claim al bij de vliegmaatschappij ingediend. Kan ik mijn claim nog door Claim24 laten afhandelen?

Hoe hoog is de financiële compensatie?

Wat houdt de zorgplicht in?

De luchtvaartmaatschappij is mij al tegemoetgekomen, mag ik nu nog claimen?

Ik heb een vluchtvertraging van een lange tijd geleden, kan ik deze nog claimen?

Als ik door mijn vluchtvertraging een overstap op een ander vliegtuig mis, kan ik dat dan ook meenemen in mijn claim?

Mijn eerste vlucht is vertraagd, maar ik heb de overstap wel nog kunnen halen. Kan ik een claim indienen voor de eerste vlucht?

We hebben een tussenlanding moeten maken door een noodsituatie. Hierdoor ben ik veel later op de plaats van bestemming aangekomen. Kan ik mijn kosten claimen?

Mijn bagage is verloren of vertraagd wat nu?

Op welke rekening wordt mijn vergoeding gestort?

Waarom ontving ik maar 50% van de schadevergoeding?

Welke documenten heb ik nodig om een claim in te dienen?

Hoe weet ik of Claim24 mijn verzoek heeft ontvangen?

Hoelang duurt het verwerken van een claim?

Hoe word ik betaald door Claim24?

Hoeveel tijd heeft Claim24 nodig om een betaling uit te voeren?

Zijn er extra kosten als een juridische procedure wordt gestart?

Kan ik mijn ingediende claim in de gaten houden?

Heb ik recht op compensatie na instapweigering?

Heb ik recht op een schadevergoeding in geval van een vertraagde vlucht?

Heb ik recht op een schadevergoeding als de vlucht wordt geannuleerd?

Hoeveel kan ik vergoed krijgen?

Kan ik een vergoeding krijgen voor een vertraagde / geannuleerde / geboekte vlucht als ik al een voucher van een luchtvaartmaatschappij heb ontvangen?

Wat als de luchtvaartmaatschappij mij al compensatie heeft aangeboden?

Ik heb al hulp van de luchtvaartmaatschappij ontvangen (eten, snacks, hotelaccommodatie, etc.). Kan ik in dit geval een vergoeding krijgen?

Kan ik vergoeding voor een baby of kind aanvragen?

Kan ik een vergoeding krijgen voor vluchten van goedkope luchtvaartmaatschappijen en / of chartervluchten?

Wat zijn de buitengewone omstandigheden waarvoor er geen vergoeding verleend mag worden?

Wat gebeurt er als een luchtvaartmaatschappij mijn aanvraag van een vergoeding afwijst?

Hebben luchtvaartmaatschappijen altijd een reden om een aanvraag af te wijzen?

De luchtvaartmaatschappij heeft mijn vlucht geannuleerd en het geld teruggestort. Kan ik in dit geval een schadevergoeding aanvragen?

Wat houdt 'recht op zorg' in?

Moet ik een Europese burger zijn om compensatie op te vragen?

Wat is de deadline voor het aanvragen van een vergoeding?

Is de ticketprijs inclusief een vergoeding?

Kan ik een vergoeding aanvragen en ontvangen als iemand anders de ticket heeft betaald?

Deze site maakt gebruik van cookies. Door claim24.nl te gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid.    Accepteer